Screening of "letter to Anna" in Tokyo

I am originally from Moscow,Russia. I have to tell you that in Russia people prefer not to talk openly about this matters. As you know nowdays we don't have free Paper/TV so this movie was a real eye openner for me.

I agree with Berezovsky, Russians are slaves, we allow our people in power to treat us like that. Anna Standout and was killed for that so we don't have democracy/freedom of speech /action and Russia as you can see.

Movie it self besides the message it sends to us, is very well made Music is beautifull, very well stluctured and has strong effect on viewers. Thank you very much for your job. We need to know the trueth. we must stand for our rights and never forget our heros. Thank you for all you do.

 モスクワから来ました。ロシア人は、こういった事件についておおっぴらに語ることができません。ご存知のように、私たちには自由なテレビも新聞もありません。この映画は私の目を開かせてくれました。

 私は(劇中の)ベレゾフスキーの意見に賛成です。ロシア人は奴隷なのです。そして、権力者たちがそのように扱うことを許しているのです。ご覧になったように、私たちが民主主義や表現の自由を持っていないからこそ、アンナは殺害されてしまったのです。

 この映画は、こうしたメッセージを、美しい音楽と綿密な構成で、力強く伝えてくれました。私たちは真実と、権利を求めています。そして英雄を決して忘れてはならないのです。この上映会を開いてくれた人々に、ありがとう。